? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 13 oktober 2008

Vill vara lite larvigt kär

För jag saknar faktist Andreas jättemycket ikväll.
Och jag vet att vi sågs igår morse och det inte är så farligt.
Men jag bara känner att jag bara vill vara i hans famn just nu.

Hoppas att han hinner komma ut hit och hälsa på innan jag slutar idag.
Så att jag får lite motivation här på jobbet.
Sen blir det promenad, te och kortspel när jag har slutat.


(Jag är så lyckligt lottad som har dig i mitt liv)

0 kommentarer: