? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 1 oktober 2008

Ännu en dag på jobbet

Då sitter man här igen.
Inget fel på det, speciellt inte när vädret är som det är.
Ska se till att skicka iväg åtminstone två avtal idag innan jag går hem.
Låter lite men är ganska mycket för hur dagen ser ut.

Förstår inte varför människor i min omgivning ska vara så falska.
Har fått saker sagda angående mig som får mig att tappa hoppet på mänskligheten.
Hur kan man bete sig på ett sånt sätt ?
Känner mig riktigt nere efter det faktiskt.

Så den här dagen är ju underbar...
Längtar efter after worken ikväll... kanske ska ta ett antal tequila
och känna mig nöjd med mig själv igen... kanske.

0 kommentarer: