? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

torsdag 16 oktober 2008

Arbetsrelationer

Jag skulle också kunna kasta skit på kollegor om jag skulle vilja.
Men vad tjänar det till ?
Personkemin kan inte alltid stämma.

Men vad tjänar det till att gnälla o bitcha ?
Stämningen blir inte bättre, snarare tvärtom.

Så jag skulle vilja citera Jonas Gardells favorit bög-porrfilm :
"Shut up and suck !!"

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha :)
snacka om att ta åt sig av allt och inget bara för att kunna skriva om det och tjura.
Det jag skriver på min blogg är inte riktat mot någon personligen, jag skriver bara det jag tycker, åsikter brukar det kallas ifall du hänger med?
Sen kan ju du välja att tro att allt handlar om dig hur gärna du än vill, men en inblick i sanningen.. Allt handlar inte om dig :)

Och jovisst, det är sant, personkemin funkar inte alltid, men fortfarande har jag inte nämt nåt om att jag ogillar någon så det är återigen du som hittar på saker här va.

No affence, vill bara säga som det är så du inte tror saker som inte är sant och sprider och snackar skit :P
Ha en trevlig helg!
Hejdå

Nica Hansson sa...

Naida - Du skriver väldigt ingående o mycket för att bortförklara ditt eget blogginlägg? När jag läste Jen's blogg hade jag inga som helst kopplingar till vad du skrivit i din. Men det är ändå ganska så tydligt att det är om oss du skriver? Jag känner mig iaf träffad, kan bara tala för mig själv. Tycker inte vi gör nåt världskrig över vad folk tycker o tänker utan vissa människor funkar ihop, andra inte! See you at work on monday.