? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 22 oktober 2008

Det tredje seklet tar sin början.

Började dagen med lite gratulationer hemifrån.
Sen åkte jag in till Lkpg och hämtade ut mina glasögon.
Känns sjukt ovant att ha glasögon på mig men dom är snygga.

Skickade ett sms till Karin på väg in till lkpg och frågade om jag skulle komma förbi
henne innan jobbet så vi kunde gå tillsammans.
Fick ett nej till svar och tänkte ärligt talat inte mer på det eftersom hon ibland har pojksällskap av "Tintin".
Sen ringer flickan och säger att jag kan få skjuts.
Blir lite förvånad över att hon o Veronika åker tillsammans...

När jag kliver in i bilen sitter dom där med en jättefin tårta som dom
har fixat åt mig. Blev jätterörd.
Så vi har haft lite tårtkalas här på kontoret och jag fylls av gratulationer från alla håll.

Fick precis nu ett samtal från Aussie och min älskade Maria.
Hon ville framföra sina gratulationer.
Saknar henne massor så det värmde verkligen att få höra hennes röst.

Känns som att det kan bli en bra dag idag.
Hoppas bara att kvällens lägenhet håller måtten med så att jag har boeende från januari.

0 kommentarer: