? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 20 oktober 2008

Tell me why I don't like mondays

Ännu en dag på jobbet, feels good.
Dock är det lite irritation i luften men det struntar vi i idag.

Jobbar till 18.00 idag, sen ska jag ta över rollen som president för Rotaract
över kvällen. Känns väldigt speciellt att få göra det just ikväll då min mentor och vän, Gunilla, kommer och föreläser för oss. I rollen som distriksguvenör.
Rollen som jag siktar på...

Känns som sagt ganska skönt att vara på jobbet idag, vi är ett så nice gäng.
Niclas skickade sms imorse, när jag var seg som bara den, och frågade när jag åkte till jobbet.
Visade sig att han ville åka buss med mig till jobbet, sånt är kul.
Och som sagt, ni kan ju även läsa vår gemensamma blogg som kommer att uppdateras under dagen.

Men det är klart, efter den underbara dagen som Andreas och jag hade igår så skulle jag mycket hellre spendera även denna dag med honom.
He makes me shine.

Glömde ju berätta igår:
Min karl tog hem priset för sveriges bästa säljare på fast telefoni.
He makes me proud that man...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till han ! :D

Anonym sa...

Gumman! Saknar dig, måste verkligen träffas när jag kommer hem på praktik! Suck vad det är tråkigt utan dig! :P Kramar