? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

lördag 18 oktober 2008

Shine on darling

Hemma i Slätmon.
Love it !

Igår var inte en jätterolig dag...
Var tvungen att gå hem sjuk från jobbet.
Får sån otrolig huvudvärk.
Förhoppningsvis har det med ögonen att göra vilket kommer ordnas på onsdag,
när jag får mina glasögon.


Idag har jag fixat lite med mina grejer.
Sökt lite lägenheter.
Pappa och jag tog även en långpromenad i Kisa.
Försökte springa lite med men det märks att mina knän inte gillar det.
Ska köpa såna där, gahh kommer inte på ordet, typ knästrumpor som håller knäskålen på plats.
Har ju problem med att de hoppar ur led.


Sitter faktiskt och saknar Andreas.
Sågs ju igår morse men... skulle gärna sova med honom inatt.
Men jag har ju en toppsäljare till pojkvän och då får jag acceptera att han åker iväg lite hur som helst. Idag är han i Stockholm på nån "galagrej" som Tele2 ordnar för deras bästa säljare.
Behöver jag säga att han gör mig stolt ?

0 kommentarer: