? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

torsdag 9 oktober 2008

Orka vara sjuk

Är sjuk så himla ofta nu för tiden...
Har börjat tänka massor på vad jag äter och hakar allt mer och mer på
Andreas spår om vitaminer o C-brus.
För nu får det vara slut på alla sjukdagar.

Tydligen är det även så att allt faller samman när jag är sjuk med.
Har en incident på jobbet som är jävligt svår att hantera.
Inte minst när jag inte är på plats.
Men jag måste stå på mig.

Imorgon ska jag se till att ta mig till jobbet, gå på ett möte efter jobbet och
sen blir det inflyttningsfest hos Karin. Gillar mina kära från jobbet :)
Kommer snart bilder på hur vi såg ut på Cloetta.

Ikväll blir det mest att slappa o fixa lite inför morgondagen.
Ser även ut som att min kära Fia kommer förbi en sväng med.
2 veckor sen sist, saknat henne massor.

Och saknar dig gammelsmurf, snart är det lördag...

0 kommentarer: