? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 13 oktober 2008

Happy Happy

Min helg:

Lördagen tillbringades som sagt med Jeppe o Fia.
Bokade tid för synundersökning med.
Och när Andreas kom hem från jobbet slappade vi lite och
bestämde oss för att se Tropic Thunder på bio.
Var en riktigt bra film tyckte jag, larvig o rolig liksom.
Sen gick vi hem o spelade lite kort och snackade skit innan läggdags.

Igår blev det jobb.
Hade verkligen inte lust att jobba en söndag och satt o klagade med
Veronika i bilen till jobbet.
Men när vi väl kom dit hade vi så kul.
Jag hade utbildning i början för jag har ju aldrig suttit på Telia.

Sen lyssnade jag lite på Niklas innan rasten.
Och efter rasten var det sen dags för mig att börja ringa.
En svår kampanj på telia, winback.
Alltså få tillbaka förlorade kunder.
Fick tillbaka 3 kunder igår, proud !

En riktigt riktigt bra helg !

Och idag är det dags för jobb igen, Eon is tha shit.
Kanske bäst att börja göra sig i ordning...

0 kommentarer: