? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 7 oktober 2008

Leave me alone !

Har en jobbig situation med en bekant.
För att jag var ärlig mot honom och berättade hur allt låg till så får jag
enbart skit tillbaka.
Så underbart kul... verkligen...
Vill inte tillbringa mina nätter med diskussioner.
Vill inte ha den här stämningen med folk som kallat sig mina vänner.

Ska det vara så jävla svårt för folk att bara lämna mig ifred om
dom är pissed off istället för att utagera på mig hela jävla tiden !?
Eller ge mig så jävla dåliga kommentarer eller visa bilder o dylikt bara för avsikt att såra!?

Leave me alone !

0 kommentarer: