? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 29 oktober 2008

Trasigt revben

Yees... min värk har nu fått ett svar.
Efter ett långt besök hos farbror doktorn.
Visade sig att på höger sida på ryggen finns det ett revben som inte riktigt hänger med.
Nämligen lite trasigt.
Så nu blir det att käka antiinflamatoriska mediciner och besöka en kiropraktor.

Skönt att äntligen veta vad smärtan beror på.

Btw, har kollat möbler med pappa en snabbis idag med.
Får en skinnsoffa och två skinnfotöljer.
Tackar tackar :)
Nu har jag alla möbler jag behöver.
Bara elektronik och småsaker kvar.
Can't wait to get my own place.

Och för en orolig Elli, jag står aldrig utan jobb.
Är alltid önskad inom äldrevården så skulle jag bli av med mitt på Releasy så går
jag bara tillbaka till äldreomsorgen.

Men men... imorgon är en annan dag.
Ska ta mig till jobbet och trotsa smärtan.
Kanske även ska luncha med min kära islänning.

Över o Ut

0 kommentarer: