? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 21 oktober 2008

Sista dagen som tonåring

Sitter på jobbet även idag.
Rätt skönt med rutin faktiskt men har en sån där svacka när jag hellre vill ligga i soffan o glo
på dåliga komedier på tv.
Men vad gör man ?
Bara bita i det sura äpplet och köra på ändå.

Rätt kul dag i alla fall för vi håller på och planerar vår resa till Sälen.
Det är Karin, Niklas, Veronika och jag som ska åka.
Plus att man får ta med en respektive.
Tror att det blir skitbra rent ut sagt.

Dessutom sitter jag och tittar lite över min o Andreas tripp
till Köpenhamn och Tivolis julmarknad.
Känner att jag har lite resfeber just nu.

Har för övrigt en kanonhelg framför mig.
På fredag efter jobbet ska jag och Andreas åka och bada.
Sen ska vi fixa lite käk och hyra en bra film.
Lördagen blir det distrikskonferens fram till halv fem.
Efter det ska jag faktiskt åka till Motala för att träffa Andreas föräldrar, scary...
Sen blir det filmkväll o utgång med Niklas och Veronika.

Söndagen sedan, då blir det lite sent firande av min födelsedag.
Med familjen, morfar och håll i er nu.... Andreas.
Yes det stämmer, vi går och blir lite mer seriösa.
Träffar båda familjerna på en helg.
Men det känns faktiskt jättebra.

I'm in love with a salesman... :P

0 kommentarer: