? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

lördag 4 oktober 2008

Bla bla bla...

And he told me something beautiful...
Igår och imorse överraskade Andreas mig med underbara tankar.
Tankar som gjorde mig varm i själen.

Själv sitter jag och funderar på att ta en liten weekend resa
med pojken i november.
En slottsweekend i Sverige kanske...

Igår var det förresten After Work med jobbet.
Inte jätteskoj faktiskt men jag hade ju både Martin o Niklas som
gjorde kvällen till något extra.
Men just fest med firman tror jag att jag ska undvika framöver...
Bättre att festa med de närmaste på jobbet tror jag.



På tisdag ska vi åka till Cloetta o köpa choklad innan jobbet.
Karin, Niklas, Veronika o jag.
Och till helgen blir det nog inflyttningsfest hos Karin.
1 november finns jag i Vimmerby med samma gäng.
Närmare bestämt på julmarknad på Astrid Lindgrens Värld.
Vi ska se till att boka julbord med.
Mys med jul !

0 kommentarer: