? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 28 oktober 2008

LÄGENHET !!

Följde med Niklas på en lägenhetsvisning i Hejdegården imorse.
Han var inte säker på att han ville ha den och eftersom jag jagar lägenhet så tog han med mig.
Och det visar sig att Niklas inte kände att han klarade hyran.

Men det gör ju jag.
Så Niklas ringde hyresvärden och tackade nej men nämnde att jag har sett den och vill ha den.
Fick ringa upp hyresvärden jag med och det visade sig att jag kan få den från och med 1:a december. Och jag är inte den som tvekar, haha.
Så det blir inflyttningsfest vid lucia typ.

Och lägenheten var underbar !
En ljus och stor två:a ungefär vid Braskens Bro.
Blir bra cykelväg till skolan.
Det enda jag inte blev förälskad i var badrummet... men det ska jag lösa.
Och så ska jag se till att de slipar sovrumsgolvet.
Gahh !! Känns helt sinnessjukt att vara med lägenhet igen.
Min alldeles egna, här kan ingenting gå fel.

Någon som vill hjälpa till att bära lådor på stora dagen ?
Eller finns det någon som vill bli av med sin soffa ?

3 kommentarer:

Lina sa...

Mycket grattis :)

Anonym sa...

Hjälp, hur vågar du när du bara är timmis. Skulle få panik!. MEN KUL SOM FAN!!.. Är det i Johannelund eller Tannefors!?.. KRAMIS

Anonym sa...

Klart jag hjälper dig ! :D