? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 27 oktober 2008

Back at work.
Mår faktiskt ganska pissigt idag.
Ont i magen och oro över diverse saker.
Ingen höjdardag helt enkelt.

Skulle vilja ha den här på skrivbordet :

Istället har jag manus, en colaflaska, en kaffekopp och mitt glasögonfodral.
Much stylisch.

Vill bara hem men vet ju att min statistik inte ser så bra ut på den fronten.
Å andra sidan så har jag verkligen varit sjuk de gånger som jag har gått hem.
Vi får se vad dagen säger.

En annan tanke som virvlar i mitt huvud är att börja spela squash.
Passar bra att ta en omgång innan jobbet, två till tre ggr i veckan.

Nu måste jag ta en liten rast...

0 kommentarer: