? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 15 oktober 2008

Shut up and suck

Patrik 1,5 var en riktigt bra film.
Så bra att jag o Karin satt o grinade i slutet.
Riktigt mysig o fin film.

Hade som sagt med mig Karin, Niclas och Johnny.
Johnny i sin tur hade med sig sin nya flickvän, så mysig o härlig tjej.
Henne vill jag se mer av Johnny !

Annars var gårdagen skit, alldeles för mycket på mina axlar som jag inte orkar ta itu med.
Saknar Andreas gör jag med, just vår egentid.
Men eon grabbarna flyttar snart ut, kommer sakna dom till viss del men
det ska bli skönt att få tid för oss igen.

0 kommentarer: