? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 3 oktober 2008

T.G.I.F

Thank God It's Friday !!

Idag började jag klockan halv tio och det känns redan
som att jag har gjort min dag...
Vill bara hem.

Men men, några timmar kvar att jobba.
Fram till klockan 18.00.
God damn it !
Sen blir det lite after work/firma fest på Harrys.
Stannar bara ett litet tag tänkte jag.
Vet inte om jag ska hem eller till Andreas men oavsett så är jag inte speciellt sugen på
att festa ikväll. Känner mest för att krypa ned under en filt med en kopp kaffe faktiskt.

Igår blev det som jag anade en lugn hemmakväll med lite film.
Hyrde Rush hour 3, riktigt rolig film.
Men vi har ju som sagt gått o blivit ett gammalt grått par så vi klarade inte att se klart hela filmen innan vi höll på att somna.
Så vi har lite film kvar att kolla på.
(shit vad gammal jag känner mig)

(1 månad idag)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till 1 månad gumman! ^^
Kramar

Maria sa...

haha, fasen det ar bast du aktar dig jen... annars kanske det ar VVV som galler (volvovillavovve) :P