? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 19 september 2008

Where is the girl with the 3 step ?

Saknar dig med Melvin :)

Började på jobbet igår, utbildning i dagarna två.
Jävligt seriöst, var ett tag sen man hade hemläxa liksom.
Igår hade vi lite info om företaget och sedan säljutbildning.
Idag hade vi fortsatt säljutbildning och även produktutbildning, det senare återkommer jag till.

En grupp på 15 nya är vi.
Kanonbra stämning, i stort sett alla fungerar med varandra.
Undantaget är två 45 + kärringar som sabbar allt.

Vår säljutbildare, Magnus, var riktigt bra på sälj.
Grymt intressant att lyssna på med.
Var jättekul för jag kompletterade det han sa ganska mycket eftersom jag nyligen gått
en säljutbildning. Så vi har haft skitkul ihop.

När utbildningen var slut idag kom en av säljcoacherna, Jenny, in.
"Jaha, alla ni ska köra Telia till en början. Utom en av er som ska köra Eon"
Shit, stackars den personen tänkte jag. Ett nystartat projekt liksom.
"Och den personen är Jennifer Egerborn".
WHAT !?

Visade sig även att några ska köra Telia plus Miljonlotteriet.
Så jag var ju inte ensam om specialgrejer.
Vem tror ni hade valt ut oss ? Yes, det stämmer... kära Magnus.

Längtar verkligen till måndag.
Mitt mål är att lyckas sälja redan första dagen !

Ikväll blir det girls night out.
Sandra o Kathrine kommer in från Motala runt åtta, då ska vi dra till Elli som
har lite förkrök hemma i lyan. Och sen blir det ut o göra stan.
Har ingen party party stämning direkt, lite seg efter all utbildning.
Men ska bli kul att vara med flickorna.
Saknat mina TMC kollegor ju.
De som är kvar på jobbet kommer snart hem efter en dag i Götet.
Hoppas vi träffar dom på Ågatan.
Om inte annat så får jag ju gå hem till en av dem...

0 kommentarer: