? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

lördag 6 september 2008

Impulsiv

Ibland får jag känslan av att våra liv bara är slumpässiga kombinationer av ödets spratt.

Förra helgen var för jävlig, jag mådde skit.
Detta ledde till att jag spenderade tid med vänner jag sällan ser nu mer.
Bland annat var jag ute på bio med Elli o sedan krogen med Elli, min chef Niklas och Eon chefen Johnny i lördags.
I måndags hade jag mitt första möte med Rotaract Linköping som vice president och projektansvarig. Hade så otroligt kul och fick höra så mycket fina ord om mig.
Kvällen tillbringades med Johnny (inte eon) och Jakob. Johnny mixade lite musik o Jakob o jag
kollade på SATC.
Den kvällen ledde till att jag var sjukt pepp på att jobba i tisdags. Vilket har gjort den här veckan till en riktigt bra vecka på jobbet.
Det i sin tur har lett till att jag lärt känna mina kollegor rejält nu och trivs otroligt bra med dom.
Och som om det inte var nog så ledde den här veckan till en kanon after work igår kväll.
Med TMC o Eon. Även Eon folk från Gtbg, så jädra gött.

Vad den kvällen ledde till lämnar vi osagt. Some things are better left unsaid.
Men jag hade en sjukt bra kväll.

Niklas, chefen, har även pratat med mig om att jag ska bli mer impulsiv.
Sagt o gjort, jag ringde Maria o frågade om jag fick komma ned till Malmö över helgen.
Tyvärr fanns det inga billiga biljetter. Men nu ligger det som en idé varje helg framöver !
Fucking great !
High five !!

0 kommentarer: