? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 15 september 2008

Orddiarré

2 jobberbjudanden och en intervju imorgon.
I'm on the roll.
Har dock bestämt mig till 90 % för ett av dom jag var på idag.

Annars har jag lunchat, bowlat o fikat med Jeppe idag.
Underbara vän vad du kan lyfta mitt humör.

Nu ska jag lägga omkull mig, läsa o gärna sova, med foten i högläge.
Med lite tur har jag bara sträckt mig.
Har jag otur har jag en inflamation i en led...

Sen blir det Rotaract möte på frimis halv sju.
Kvart i åtta ska jag smita iväg.
Jag o Andreas ska nämligen gå på stand up comedy ikväll.
Shit... första gången hans namn nämns i bloggen.
Men vad gör man när hjärtat har bestämt sig ?

0 kommentarer: