? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 22 september 2008

Day 1

Sitter här på jobbet.
Dag nummer 1 i telefon.

Hitills har jag gjort två sälj och dagen är inte slut än.
Känner mig riktigt motiverad !!

Dock känner jag mig mindre motiverad att sätta mig på
bussen hem klockan 22.00.
Van att sova med någon ju...
Men ska ändå bli skönt att träffa familjen.
Och imorgon är det tänkt att jag ska sova hos Andreas igen, så det är ju inget långt uppehåll.

Nu ska jag ta lite kaffe o rasta en stund.

0 kommentarer: