? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 24 september 2008

Vårdcentralen skrattar åt mig

Vaknade imorse och hela kroppen värkte.
Drog ett djupt andetag idag och det ven i lungorna.
Jag var liksom kall i lungorna, för att beskriva känslan på bästa sätt.
Gissar på lunginflammation...
Utöver det är jag febrig o mår skit.
Men eftersom jag inte är skriven i linköping får jag inte heller besöka en vårdcentral här.
Och inte hinner jag till Kisa innan dom stänger där.
Så är man lantbo får man lida.

Sitter nu på jobbet och tänkte gå hem vid första rasten.
Har redan gjort ett avtal o har en call back.
Så borde ligga på två avtal innan jag går hem o bäddar ned mig.

Lite ljus i mörkret så att säga.

1 kommentarer:

Madeleine sa...

Men gud det är ju samma län. Hur petnoga får man vara egentligen?