? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 16 september 2008

Inlägg 100 !!

Vaknade av att Andreas larm gick av.
Somnade om ganska direkt igen, ibland är det skönt att vara arbetslös...
Vaknade till lite igen när Andreas ville säga hej då.
När han är på väg till dörren säger han kryptiskt "Följ pilarna för att hitta mitt hjärta".
Minns inte vad jag svarade men tänkte inte så mycket på vad han hade sagt utan somnade om.

Senare fick jag ett sms från karln med samma meddelande:
"Följ pilarna för att hitta mitt hjärta".

Insåg att det måste ligga något mer bakom det där så jag går upp ur sängen och ut ur sovrummet. I hallen ligger det pilar... leder in mot vardagsrummet, mot soffan, på soffan.
På sista pilen står det "Titta här" och pekar in mot ett hav av kuddar.
Bland dom här kuddarna har han lagt ett hjärta som det står "Tänker på dig hjärtat" på.

Cute ?

----------------------------------------------------------------------------------

Har för övrigt fått ett jobb, börjar på torsdag.
Tror att det här kan vara det perfekta inlägget för att fira 100 inlägg...

0 kommentarer: