? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 12 september 2008

A lovesong

Twist and turn.

Sa upp mig från jobbet igår av olika anledningar, känns bra att ha gjort det.
Sökte tio jobb igår, har redan 3 intervjuer inbokade nästa vecka.
Attraktiv på arbetsmarknaden ?

Nyklippt o fräsch är jag också.
Gick in o fixade en drop in tid.
Sen sa jag "Gör vad du vill".
Aldrig blivit så nöjd med en frisyr tidigare.
Den går inte ens ned till hakan...
Love it !

Annars...
Fan jag vet inte.
Har typ allt man kan be om.
Förälskelse, vänner, nya vänner, återfunna vänner, höst och bra jobberbjudanden.
Men... jag hamnar ändå i lägen då allt känns mörkt o fel...
Varför ? Varför kan jag inte bara få vara glad ?

1 kommentarer:

Madeleine sa...

Men lillevän vad är det som händer egentligen, Jag trodde du var jättenöjd med ditt jobb. Och ja skulle flytta och massa grejer.
Krams.