? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 22 september 2008

Tillvaron

Jag har förstått var du har dina prioriteringar.
Det gör för jävligt ont att gå och vänta på dig.
Så jag slutar. Jag slutar vänta.
För jag klarar inte av det här mer.
Det stjäl fokus från allt annat som är så bra i mitt liv.
Jag önskar bara att du hade kunnat vara en del av det.

Men nu är det nog.

Du har dina prioriteringar och där finns jag inte med.
Jag ska prioritera om lite i mitt liv.
För i övrigt är min tillvaro sjukt bra.
- Presterade bra på min första arbetsdag
- Älskar stämningen på jobbet
- Har riktigt sköna vänner
- Ser fram emot en vistelse hos Maria i Malmö
- Är så fantastiskt kär i min underbara Andreas (ja jag var tvungen att skryta om min gammelsmurf)

Så jag behöver inte skit från dig !

0 kommentarer: