? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 22 september 2008

Weekend summary

Min helg har varit kanon !

Fredag:
utbildning på jobbet mellan 8.00 och 16.00.
Fick uppdraget att jobba för Eon från kära Magnus.
Åkte sen hem till karlns tomma lägenhet lite. Fick lite sömn, hann plocka undan lite,
duscha o fixa mig.
Sen kom Sandra o Kathrine och hämtade mig.
Så jävla kul att träffa dom igen !

Sen drog vi ut till Tannefors o Ellis lya.
Härligt förkrök med roliga människor.
Lite ölspel, dans o raggningsförsök från Elli, haha.

Ut på Ågatan en sväng.
Mötte upp karln som kommit hem från Götet.
Var jättehärligt att vara ute med honom så han fick träffa mina vänner och jag fick vara lite stolt.
Han gjorde så stort intryck på Fegge att Fegge prompt skulle bjuda Andreas på kebab och framöver vill han fika med oss båda. Hahahaha !

Lördagen startade hos Andreas med sovmorgon o slappande framför tv:n.
Sen fick jag reda på att jag skulle bli ensam i mitt hus över natten.
Jag var ju inte sen att bjuda in Andreas.
Så jag åkte i förväg och pysslade lite.
När Andreas kom hade jag fixat: Mozzarellabiffar, vitlöksgratinerade potatisknyten, ugnsgratinerade tomater, sallad o bröd.
Sen bakade vi bullar, det var jätteskoj.
Blev en hel del, både vanilj o kanel.

Söndagen började också med sovmorgon.
Underbart.
Sen slängde vi igång en deg för att baka bröd.
Och medan den jäste så fixade vi en stor fin brunch.
Bakade ut brödet som blev underbart gott.
Sen åkte vi in till lkpg och Andreas lägenhet.
Just nu har Andreas en inneboende. Jakob som jobbar med Eon divisionen o kommer från Danmark. Ska bo här tills han hittar något eget. Jättetrevlig kille.
Så igår visade vi lkpg för honom.
Sen satt alla tre i sina egna världar och försökte gå igenom lite jobb som låg vilande.
Vi måste sett jätteseriösa ut.

Nu sitter jag här med en kopp blåbärste och några skivor av vårat bröd.
Laddar inför den första riktiga arbetsdagen.
Skönt att man redan har lärt känna lite folk.
Träffade bland annat Sargon o Gustav ute i fredags.

Nehe, dags att ta sig i kragen...

0 kommentarer: