? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 30 september 2008

Tisdag, underbara tisdag

Sitter på jobbet idag igen, skönt med lite rutiner ändå.
Igår fick jag iväg 4 avtal fast två timmars datastrul inledde dagen.
Så dagens mål är minst 6 st.

Efter jobbet igår så mötte jag upp Andreas som satt o käkade med Niklas.
Snackade lite skit och insåg att Niklas har ett sjätte sinne när det kommer till tjejer.
Riktigt trevlig stund.

Sen gick Andreas o jag hem, satt som ett äldre par och spelade lite kort innan det blev läggdags,
så där vid halv 1.

Och nu är man som sagt på jobbet igen.
Efter jobbet blir det faktiskt resa ända ut till Slätmon.
Andreas, Jakob o Olof ska nämligen ha fotbollskväll och det är absolut inget som intresserar mig.
Ska bli skönt att ha en morgon ensam i Slätmon imorgon.
Behövs lite lugn o ro ibland.

Blir ju afterwork imorgon, lite folk från "nya gänget" på jobbet, Elli, Johnny o Niklas.
Ska bli riktigt kul.

Börjat fundera över helgen lite här.
På fredag blir det firmafest på Harrys, funderar på om jag ska åka hem till Slätmon då
eller om jag ska sova hos Andreas.
Andreas ska ju jobba på lördag så frågan är om min lördag ska spenderas i Linköping i goda
vänners sällskap eller om det ska slappas i Slätmon med brorsorna.
Öppen för förslag !

Sovplats för lördag är i alla fall hos Andreas.
Ska unna oss en skön sovmorgon på söndagen o lite slapp förmiddag.
Sen ska jag nog skicka iväg pojken på roadtrip. Hur ska jag klara det ?

Men men... idag är det bara tisdag. Bäst att ta en dag i taget.
Så nu ska jag slå mitt personliga rekord !

0 kommentarer: