? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

lördag 27 september 2008

Olympia innan bio - BIG NO NO

Miss Rocker !!

Jag har skaffat mig en ny stil, kind of.
Min korta friss, svarta klänningar, mycket guld... och en piercing i näsvingen !
Me love it !


Nu till något värre !

Igår var jag och Andreas på "date", dinner and a movie.
Vi bokade biljetterna till 21.15 och bestämde oss för att käka på Olympia.
Ligger bredvid Platens.
Vi går in, beställer maten, vinet, vitlöksbröd till förrätt o varsinn cocktail.
Vi får våra cocktails... och väntar... och väntar... och väntar.
Får in vitlöksbröd på två tallrikar, tänker inte på det utan börjar käka.
(Vi har då väntat i 50 min)
Andreas säger även till om att vi har bråttom.
Blir snäst åt.
Servitrisen kommer tillbaka med dålig attityd "Ni skulle ju bara ha ett bröd... aja, det får vi lösa". Snäsig som bara f*n.
Klockan blir nio och vi har bara fått vitlöksbröd o drink. Suttit i 50-60 min !!
Så vi ber om notan och går.
Vilket jävla sätt ! Hur otrevliga som helst.
Så gå inte dit !

Det kunde ha förstört vår kväll men inte då.
Min pojkvän gjorde allt för att få mig att skratta. Och det gjorde jag också !
Och filmen var riktigt bra, såg "Wanted". Den nya med, bland andra, Angelina Jolie.
En jättebra kväll faktiskt.

Det är strejk när det gäller överföring av bilder från mobil till datorn just nu.
Så när det kommer igång blir det en bild boom.
Frisyren, piercingen, Andreas o partybilder.

Nu ska jag ut o shoppa.

1 kommentarer:

Lina sa...

Olympia är min favoritrestaurang och sådär har det aldrig vart för oss. Trist att det hände er.