? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

torsdag 18 september 2008

Första dagen

Idag är det första dagen på mitt nya jobb.
Laddad till 100 %
Lite spänd, inte nervös utan mer nyfiken.
Vill hugga tag i det här jobbet så fort som möjligt.

Telia o Tele 2 är nya smeknamnet på mig o Andreas i alla fall.
Kommer bli en skön mix i hemmet.

På tal om hemmet.
Vi hade den där diskussionen igår, den som uppkommer efter att man har sovit ihop nästan
varje natt i två veckor.
Hur funkar det egentligen ?
Hur ska vi ha det framöver ?

Och jag citerar Tele 2 mannen:
"Du är som en inventarie här, du passar in här, du ska vara här. Sov här så ofta du vill".
Så utöver inventarie delen tyckte jag att det var lite gulligt...

Dock ska vi inte sova ihop inatt eftersom Andreas ska upp tidigt och fara till Götet med jobbet.
Själv ska jag infinna mig på Mjärdevi klockan åtta imorgon.
Idag får jag en sovmorgon, börjar först 08.30.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till på jobbet idag! När får man se nya frillan då? :P Puss

Madeleine sa...

Hoppas första dagen gick bra :)