? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 23 september 2008

Börjar bli gammal...

Sitter på jobbet och filosofierar mellan samtalen...
Insåg att det nu är mindre än en månad tills jag blir 20.
Och om man då ser till hur snabbt de här 20 åren har gått så kommer åren
bara springa iväg till min 40 årsdag. Ångest !!

What to do, what to do...
Funderar på att rymma iväg till min födelsedag.
Om jag inte uppmärksammar det så kanske jag inte blir äldre ?

Det finns en viss charm i att vara tonåring.
Är jag verkligen redo att ta steget in i vuxenvärlden ?
Räcker det inte med att jag har en pojkvän med små, små, gråa hårstrån ?
Nej vad elak jag är, han är ju jättesnygg o härlig. Ser mycket yngre ut än vad körkortet säger.
Min kära gammelsmurf (oj, fingrarna bara slinter och fram kommer dessa pikar)

Sitter som sagt på jobbet.
Har tecknat ett avtal under mina första 45 min.
Vilket utlovar en riktigt bra arbetsdag.
Och sen får jag åka hem till smurfen, längtar...

1 kommentarer:

Madeleine sa...

Hur gammal är din lille Älskling egentligen? Börjar undra :P när du skriver sådär hehe.