? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 6 augusti 2008

Working nine to five

Sitter bara o längtar efter min provdag.
Det typ exploderar i min kropp av nervositet och nyfikenhet.
Viljan att göra mitt allra bästa.
Viljan att fånga det här jobbet.

Blev lite kommentarer på inlägget igår.
Kul att se att någon läser min blogg i alla fall.

Imorgon blir det jobba, ingen Skänninge marknad för mig.
Tur det kanske, Folke trodde att jag skulle bli nedtrampad för att jag är så liten.

Lutar åt familjekväll efter jobbet på fredag.
Med familjekväll menar jag då inte den traditionella familjen i Slätmon.
Nej, den nya kollektivfamiljen i norr ska väl försöka samlas till mat o film.
Om jag får mitt jobb kommer nya familjen se ganska intressant ut på papper:
1 marknadsassistent
1 egenföretagare
1 säljcoach
2 yrkesofficerare (eller vad det nu heter, Erik hjälp ?)

Ikväll kollar jag på filmen Utlämnad o en rysare som heter One missed call.
Lisa o jag konstaterade nämligen att regnig onsdag betyder filmkväll.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Blir bra med yrkesofficer :)