? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 22 augusti 2008

Lediga dag, heliga dag...

Äntligen en ledig dag.

Sovmorgon var ordet !
Sitter annars med datorn framför tv:n och bara njuter av dagen.
Ska dock ge mig ut på en promenad lite senare.
Det luktar höst ute, underbara höst vad jag har längtat efter dig.
Murriga kläder, svepa in sig i sköna halsdukar, dricka glögg,
gå långa promenader bland gulnande löv för att sen komma hem och lägga sig
i ett varmt skumbad.

Har beslutsångest, ska jag titta på Casanova eller Hannibal ikväll ?
Yes, det stämmer. Jag kommer att sitta hemma ikväll.
Känns skumt men samtidigt rätt skönt.
Kommer väl med största sannolikhet att delta i Klams festande genom lite fyllesamtal...

Är sugen på att åka iväg till Paris i slutet av November.
Strosa runt i staden och bara njuta.
Jag älskar verkligen Paris, romantiskt och vackert...
Undrar om jag ska slå till på två biljetter...


2 kommentarer:

Madeleine sa...

Jag Älskar också Paris, jag ska flytta dig någon gång. Typ när jag är pensionär, om det inte händer innan :P Kan dock noll ord franska. Hehe

Jag bestämmer över tvn hemma hos Älsklingen ikväll, och där visas det Casanova.
Puss på dig

Maria sa...

Jag foljer latt med dig om du bara vantar! fixar ju boendet med :) saknar dig.. hoppas allt ar bra annars!! xoxoxo