? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

söndag 17 augusti 2008

Helgen

Jobbade till två igår och sen satte jag mig på tåget till lkpg för
att sen åka vidare till norr.

På resecentrum i lkpg ser jag en kille i en tröja som jag känner igen alltför väl.
Fick en smärre chock men insåg att det inte var den jag trodde.
Det fick mig att börja fundera på hur man egentligen skulle reagera vid såna möten.
Finns det en regelbok i hur man ska bete sig ?

Anyway...


Åkte vidare till Norrköping där frugan mötte upp mig.
Satte igång att tvätta och prata lägenhet.
Fixade fint käk med... potatissallad (STARK), skinka och sallad.
Riktigt gott.

Sen kom Tosse upp och gjorde oss sällskap.
Vi två spöade Klam i frågesport !!
Jättekul att vi äntligen fick tid att träffas alla tre.

Efter lite whiskey tog vi och promenerade bort till Jonas o Fille i kollektivet.
Tosses karl, Viktor, kom upp efter ett tag med. Skägget ryker snart.
Kollade på två filmer, bland annat Scarface. Men... vi börjar nog bli gamla för alla
somnade till filmen.
Missade månförmörkelsen med... illa.






Idag tog vi oss en rejäl sovmorgon, välbehövligt tror jag...
Frugan o jag lämnade kollektivet runt ett.
Fick låna Forden av en väldigt givmild Jonas, tackar tackar.
Hem till Klam en snabbis. Duscha, käka o hämta syster blond.
Sen tillbringades dagen på Ikea, nu har vi många planer för lägenheten.
Den kommer bli fantastiskt läcker.
Hanna Panna kom ut en sväng till Tornby och käkade med oss.

Filmklipp på hur de blonda flickorna ser ut när de åker bil kommer att
dyka upp här inom kort.
Tills dess, bilder från frugans 20 års dag.

1 kommentarer:

Anonym sa...

hehe ja det va kul att umgås alla 3 :D / Tosse