? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 5 augusti 2008

Aussie calling

Can you hear me ?!

Sitter o "snackar" med Maria i Aussie.
Hon hör mig men jag hör inte henne.
Monolog vill säga :D

Sitter annars i norr, Åsas lägenhet o väntar på att klockan ska rinna iväg.
Ska åka o möta henne i lkpg sen.
Arbetsintervju klockan halv sju sen, lite smånervös men det ska nog gå väl.

Fortfarande lite frusen efter gårdagens promenad/springtur.
Men vi tog några glas vin hemma igår kväll så liote varma blev vi då.
Ställde till det lite dom där glasen.
Jag lyckades även sabba ett glas. Foten lossnade från glaset.
Mycket lustigt.

Ehh, nu blir det lite mer Scrubs innan jag ska dra mig.

0 kommentarer: