? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

torsdag 21 augusti 2008

Ännu en torsdag

Helvete för tidiga mornar säger jag bara.
Usch och blä...

Igår var det alltså Norrköping och Augustifest.
Åkte hem till frugan först o käkade lite mac and cheese.
Makaroner med ostsås alltså.

Sen gick vi bort till pojkarna som var väldigt pigga o alerta...not.
Men efter lite dusch o öl blev dom som folk igen.
Gick ut på stan, ett jävla liv.
Tivoli is the shit.
Åkte nått snurrande hjul o trodde att makaronerna var på väg upp igen.
Och, ja, självklart köpte jag sockervadd. Mumma :)

Efter lite promenad i hela norrköping hamnade vi sedan på
Världens bar, lite öl och tequila.
En galen kväll för min del kan jag meddela.
Fas 1, 2 o 3. Folk blev nog lite nervösa ett tag men kan dom driva med mig så
kan jag driva med dom.

Sen blev det promenad tillbaka till kollektivet där alla gick till sängs ganska omgåeende.
Var nog i säng runt klockan ett.
Blev väckt av alarm o Åsa vid kvart i sex.
Bara att ge sig av till tåget.
Men det var en trevlig kväll, natt o morgon.

I eftermiddag väntar jobb...
Imorgon är jag ledig och sen jobbar jag helgen.
Sista helgen nu !!
Sen blir det kontorstider o mycket mer Norrköping.
Familjemiddagar ?

Över o ut.

(Snälla, var inte tjurig. Kom hem o chilla lite så ska du se att inget har ändrats)

0 kommentarer: