? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 13 augusti 2008

Inflytt i mitten av september

Jag har en sambo, på papper.
Fast... på senaste tiden har vi ju i stort sätt bott ihop på olika ställen ändå.

I alla fall, inflytt blir i mitten av september.
Inflyttningsfest där efter, när vi har kommit i ordning.
Eller i Klams fall kanske oordning ;)

Annars då...

Igår, tisdag, tillbringade jag merparten av dagen i Åsas lägenhet.
I hopp om att återfå lite sömn men inte då.
Sen skrev vi på kontraktet.
Tog en sväng på stan o träffade syster blond.
Hamnade sedan i kollektivet där vi såg på diverse tv-program o filmen "Never been kissed".
Och för att avsluta kvällen i toppklass: två avsnitt Sex and the city.
Känner sig lite gammal när man tillbringar en kväll under en filt i soffan.

Sen väntade en god natts sömn hemma hos Klam.
Fast... lite hade vi ju allt att skvallra om.

Idag har jag haft kvalitetstid med Jeppe.
Ses inte så ofta så det är bäst att passa på.
Blev först lunch och sen fick Jeppe agera smakråd angåeende arbetskläder.
Måste ju ha en nice outfit som säljer, haha.
Lite kaffe o skitsnack på det. Varför blir samtalsämnet alltid död när vi umgås ?

Sist av allt under min stadstur blev ett litet möte med Åsa, Hanna o Stefan.
Och så följde jag min fruga till hennes extra knäck på Cloetta.
FaAn... nu vet du hur jag tänker o känner Klam...

Känns som att jag har hamnat i just en sån situation som jag försökt undvika i ett halvår nu.
Everybody hurts, sometimes...

0 kommentarer: