? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 20 augusti 2008

Solgasset

Sitter på Kisa station och väntar på bussen.
Har varit en ganska skön arbetsdag idag, har gått i en bra fart.
Att sen sluta redan klockan 13.00 är något som jag inte är van vid, på heltid
blir det ju en hel del långa pass.

Så nu sitter jag i solgasset och bara njuter.
Lugnet före stormen kanske...
Nu har ju alla snorungar börjat skolan så det lär ju var fullt med skräniga ungar
på bussen. Som tur är brukar de flesta gå av i Rimforsa i alla fall.
Och jag har ju min dator som tur är.

Ikväll blir det Norrköping och augustifest.
Blir nog riktigt trevligt tror jag.

Uppdatering kommer.

0 kommentarer: