? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 15 augusti 2008

Lägenhetsfix o kvalitetstid med far

Idag har jag tillbringat dagen med min kära far.
Har varit riktigt kul faktiskt.
Fixat en hel del möbler till lägenheten.
Matbord med stolar, soffbord och en bokhylla med vitrinskåp.
Ska fixas och trixsas lite med dom så allt passar oss perfekt.
Gillar att vi tänker likadant inredningsmässigt darl.

Sen har vi åkt ut till syrran med en soffa...
Tvåmiljoners villan hade man ju förväntat sig mer av.
Men men, det är min syster i ett nötskal.

Nu slappar jag i soffan framför Newport Harbor.
Längtar tills måndag då MTV i USA börjar sända nya säsongen av The Hills.
Går att se på hemsidan några timmar efter att det har visats i USA.

Nu ska jag återgå till att slappa innan jag ska hugga tag i matlagningen.
Blir något så avancerat som Tacos idag.
Later !

0 kommentarer: