? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

lördag 9 augusti 2008

Säljcoach

Som tidigare nämnt, jag provjobbade igår och fick även jobbet.
Hade så otroligt kul när jag var ute igår, sanslöst vilken tur man
har som hittar det perfekta jobbet.

Igår var vi bland annat runt i Vadstena, Motala o Medevi Brunn.
Medevi Brunn var för övrigt en upplevelse i sig, jag säger bara det.
Åkte runt med Niklas i hans Audi A3, förstå att även bilen föll mig i smaken.
Niklas är chefen över lkpg kontoret, mycket trevlig o rolig göteborgare.
Känner för att hänga med på en tur i hans båt nästa sommar, i Oslofjorden.
Sen var även Emil o Christian med.
Emil är en dalmas, året yngre än mig, helt uuunderbart haha.
Christian är engelsman med lite problem med svenskan. Gratis... Grattis... hmm...

Var lite billek på väg till Vadstena igår med, mycket roligt.
Känns som ett riktigt bra gäng faktiskt.

Jag slutar på nuvarande jobbet den 24/8 o hoppar på det här den 25/8.
Lönen ligger mellan 20 000 o 40 000 i månaden, ganska okey summa, jag är inte den som klagar. Och så lite resor på det.
Dessutom har jag blivit lovad härlig afterwork.
Kan ju inte bli bättre.

Igår var jag o Klam hos Kollektivet på familjekväll.
Åt riktigt god mat, bra tänkt Klam o Erik.
Drack lite vin, vissa spelade Wii Fit och så såg vi på film.
Riktigt nice kväll.

Frukostkillarna Erik o Tobbe ska ha en elogé, grymt gott med baugette imorse.

Ikväll blir det filmkväll med mig själv, familjen har flugit sin kos under kvällen.
Imorgon blir det arbete... bara 10 arbetsdagar kvar i Kisa.
Måndag blir det firande av älskade Klam, 20 år !!
Tisdag skriver vi på kontraktet för lägenheten och inom en snar
framtid får vi även flytta in.
Kan int bli myck bättre (läses på dalmål)

0 kommentarer: