? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

torsdag 14 augusti 2008

Carrie Bradshaw

Känner mig som Carrie när jag sitter här vid min nya fina laptop.
Älskar den med hela mitt hjärta.
Här kommer det bli en hel del mer skapande än vid min gamla gråa och sunkiga
stationära dator.
Dessutom har jag ju mobilt bredband vilket kommer göra väldigt mycket för mig på
nya jobbet, i skolan och på pendeln när jag har flyttat.

Känns som att allt sker så fort just nu.
Sluta jobba, börja jobba, börja plugga, flytta till norr, fylla 20... ja snart är det julafton också...
Ni ser, det bara rasar iväg, scary but fun.

Imorgon ska faderskapet och jag kolla på lite möbler.
Annars har jag en ledig dag som kommer handla mycket om att få igång allt med datorn.
Samt kolla runt lite på bredband, elavtal och försäkringar...
Datanörd ? Va, vem, jag !?

På lördag blir det ett kort arbetspass sen åker jag in till lkpg för att göra Ikea med Klam.
Sen kanske det även blir en tur till norrköping.
Beroende på hur mycket vissa personer knarkar...

Satan, tidig uppgång imorgon ju.
Vad gör jag uppe så här sent ?

Natti natt.
Och en stor kram till Erik i Sthlm, norrköping känns tomt utan dig.
(Om du nu fortfarande snokar i min blogg vill säga...)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt det låter!.. hihi, jag är alltid inne på kollar efter nya inlägg på din blogg. Jag hoppas du läser min lika flitigt ;) Puss gumman ring när du har tid över!!