? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 20 maj 2008

Vårruset

Började gårdagen med filmtitt, The Notebook.
Tur att man har sett den innan för Kim listade ju ut hur det låg till efter
den första kvarten.
"Erkänn att gubben är Noah ?"
"Och hon måste ju vara tjejen"
"Jag tror att dom dör samtidigt i slutet"

Denna slutledningsförmåga utan att ha sett filmen tidigare, scary.

På kvällen sprang jag i Vårruset, Norrköping. 5 km på 45 min och jag och Birgitta körde intervaller så det var inte till att springa hela tiden.
För att vara i asdålig kondition så är jag rätt nöjd faktiskt.

Till picnicken kom Åsa och joinade oss, trevligt med support.
Satt och mumsade i grönskan vid centralbadet ett tag.
Bjussade PRO på halva vår fil.
Sen gick jag och Åsa hemåt till hennes lägenhet där det
bjöds på pannkakor. Vi är riktiga proffs på det där Åsa Gåsa, men nästa gång använder
vi en visp.
Kollade på Filip o Fredrik ett tag och fick skratta lite åt Krokofanten.

Blev tidig uppgång idag eftersom både Åsa och jag hade jobb på schemat.
Jag börjar ju i och för sig lite senare än Åsa men hade ju en bit att åka.

Allt som allt en riktigt trevlig dag.
Längtar till helgen, då blir det weekend med Åsa Gåsa.
Palace på fredag och Hugo på lördag tror vi.
Min partypingla.

Göra lite nytta innan jobbet kanske... see ya !

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gissade ju bara och du...du *snyft* slog mig! ;)

Bra blogg du har. Men du borde skriva mer om hur otroligt listig Kim är och mindre om alla andra saker :D

- Kim