? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 12 maj 2008

Mad saturday...

Har inte bloggat över helgen.


Det beror till 100 % på en absolut galen lördags kväll.




Började med att jag åkte med familjen och några familjevänner till


Krokek och fiskade strömming. Jag fiskade väl inte så mycket utan


låg mest i solen och glassade. Fick en väldigt fin röd näsa tack vare mina solisar.


Till detta ska även tilläggas att jag drack lite öl och åt väl inte så jättemycket eftersom


värmen får mig att tappa aptiten.




Till kvällen fick jag en förfrågan om jag ville hänga med till Scandic stranden och grilla lite.


Klart jag ville det, bara att passa på när vädret är vackert och man är ledig.


Blev lite mer öl och absolut inget grillat för mig, var fortfarande inte hungrig.


Sen kom det fram någon rolig manick som gjorde att man kunde svepa en öl utan problem.


Och jag måste ju prova ? Självklart !


Bara det att min öl tydligen var utspädd med sprit, fick jag reda på i efterhand. Tack Kim !




Allt som allt: Jag blev jättefull, flörtade med allt som rörde sig, dansade bugg med Jocke vid stranden och St lars kyrkan, satt med tre främlingar och drack på 55:an, blev "troligen" utslängd från 55:an, kom på min buss efter många om och men, somnade på bussen och vaknade en mil hemifrån, fick skjuts av chaffisen hem och däckade.




Baksmällan var ju underbar igår...


Men ! trots baksmälla lyckades jag ta mitt första bad för året.




Idag är jag ledig, känns skönt.


Ska ta och städa lite och söka lite mer jobb.


Ringarn och jag har bestämt oss för att ägna ht 08 och vt 09 till resor.


Ta tag i livet planeras in tidigast hösten 09, haha.


Skulle gärna fira 20 års dagen utomlands !!

0 kommentarer: