? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 26 maj 2008

Lillebror, bli inte som jag när du blir stor

Idag tänkte jag ägna mig åt mig själv.
Bad, peeling o insmörjning av diverse krämer.
Kanske måla tånaglarna, är ju säsong för fötterna nu.


Sen ska jag sätta mig ned och börja på sommarens projekt.
Ett projekt som jag och Lina ska stötta varandra i.
Går i skapandets tecken.


Åsa och jag har ett projekt förresten, bli fria från vår last.
Tillsammans är vi starka !
Så, en heldag med mig själv idag.
Imorgon blir det shopping med Åsa och kanske Elli.
Åsa och jag planerar på att köpa skor i alla fall, nice nice.

0 kommentarer: