? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

torsdag 15 maj 2008

Jay Sean . My own way

Min personliga dj skickade nyss ett sms till mig:
Jay Sean - My own way. Grymt bra album.

Jag kan bara hålla med.
"Maybe" är min nya favoritlåt.

Bara för att jag är så snäll :
http://youtube.com/watch?v=hNYxuZHhmEM&feature=related

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för din lilla "uthängning" i bloggen. Verkligen gulligt! Du behöver inte bry dig om att bjuda in mig till fler återträffar. Vill ändå inte komma efter detta. Hälsa alla i klassen.

Anonym sa...

haha, fan va petetiskt!

Anonym sa...

sorry, PATETISKT!