? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

söndag 18 maj 2008

Vicket eläände

Idag har det faktiskt varit kul att jobba.
Blivit uppskattad och fått skratta med mina brukare.
Det är sånt som gör att man kan gå till jobbet med ett leende på läpparna.

Annars är det som vanligt en hel del tankar som virvlar runt i mitt annars
ganska tomma huvud.
För att vara så tomt är det värst vad det kan vara tungt ibland.

Imorgon ska jag ut och motionera, vårruset med några jobbarkompisar.
5 km, gå - lunka - löp. Hoppas bara att vädret blir fint.
Kan bli rätt kul faktiskt, ska vara i Norrköping och efteråt får vi en picknic-korg så att
vi kan sitta och mysa allihop. Kanske ska höra med Åsa om hon vill ha nattligt sällskap...

Saknar en grej, en person.
Den som gav mig ett leende på läpparna i allt eläände.

Jag letar efter något som kan inspirera mig till att göra något.
Min kära bloggvännina, även hockeysällskap, skrev om att hon skulle skriva något.
Tanken har slagit mig med. Kanske är den här sommaren ämnad för det ?
Maria, jag längtar efter att ge mig ut på äventyr med dig.
Sommaren kommer att vara en transportsträcka till dagen då vi ger oss iväg.

En tanke till dig med trasig drivaxel...

0 kommentarer: