? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 28 maj 2008

1 Mil

1 mil - 40 min till Kisa (första turen)
1 mil - 30 min hem (andra turen, i telefon)

Känns som att jag skulle kunna lägga mig på en 20 min utan att må dåligt.
Riktigt skön känsla efteråt.
Visst att mitt ass inte mår så bra just nu kanske, haha.
Nej men jag känner mig riktigt duktig faktiskt.

Längtar efter den riktiga sommaren.
Sitta på en uteservering o dricka öl & vin med Mrs Klam o Ringarn.
Tiden går fort när man har roligt sägs det, hoppas det är sant
för jag trivs riktigt bra med mitt liv nu.
Så juli borde komma fort.

Ons - Tors - Fre - Lör - Sön
En av fem dagar gjorda, wohoo.

Natti Natt

0 kommentarer: