? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 9 maj 2008

Breathe


Släckte min tidigare blogg för några månader sen.

Visste inte hur jag skulle kunna fylla den längre.

Men nu gör vi ett nytt försök och hoppas på det bästa.


Förändringar har ju skett i livet sen den förra bloggen

och förändringar ser det ut att bli mer av.


Kollar jobb i Lkpg och i anslutning till det även lägenheter.

När jag talade om det för min "syster" så skrek hon bara rakt ut att

det är på tiden att jag återvänder till Malmö och börjar ett liv där.

Tillbringade ju hösten i Malmö och älskade det.

Men chansade på kärleken och flyttade hem igen, kärleken brast.

Mitt hem är Malmö, jag känner det inom mig.

Det är en lugnande känsla som fyller mig när jag återvänder, om så bara för en helg.


Så min utländska syster, vårt favorit smeknamn haha, och jag vill verkligen

hitta en gemensam lägenhet där vi kan dela garderob.

Och kanske även ha en liten puppy.

Vi har stora familjeplaner här.


Men hur talar man om dom planerna för sina närmaste ?

Med det här blogginlägget kanske ?


Det är i Malmö jag är lycklig, kan ni unna mig den lyckan ?


Mer texter blir det med tiden, nu ska jag ut och njuta av solen igen.

Delar med mig en underbar låt, illustrerad av en underbar serie.


0 kommentarer: