? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 14 maj 2008

Tuesday

Igår skulle ha blivit en lugn dag hemma.
Fixa lite sånt där vuxen tjaffs som städa, tvätta och söka jobb.
Allt sånt som får en att inse att livet är på väg att börja.

Tack och lov blev jag räddad av Kim och vi åkte in till staden
för att ta en glass.
Bestämde träff med Cizzi vid bussen för att pigga upp henne lite.
Sen begav vi oss till Karamello och köpte glass, bilder på hur det kan se ut kommer.

Efter ett tag drog vi ned till rese för att lämna av Cizzi igen.
Stötte på Johanna och Åsa och fick en snabb liten pratstund med dom.

Upp till centrum igen, la oss i trägårn ett tag och pratade om allt mellan himmel och jord.
Dra utomlands eller bilda familj.
Efter ett tag hade Elli avslutat sin träning och anslöt sig till oss.
Lite kvällsmat på Burger King innan det var dags att ta bussen hem.

Träffade Linus på bussen och fick en rejäl pratstund med honom, händer inte ofta.

Sammanfattningsvis, jag var förjävlig i lördags och det har jag fått återberättat ett antal ggr.
Kommer aldrig mer röra alkohol, haha.

Men men... lite kul var det.
Tack för att du räddade mig Kim, både i lördags och igår.

2 kommentarer:

Lina sa...

Eller så smiter vi in på Ljunkan och springer ut en gång till! Är du på?

Anonym sa...

haha, sa javla ratt jag hade gjort om jag varit hemma :P