? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

torsdag 22 maj 2008

I'm yours

Äntligen känns det som att man har vaknat till en bra dag.
Solen skiner och jag känner mig varm och glad inombords.

Har tagit beslutet att det inte blir något Malmö i sommar,
har varit lite strul för systeryster med jobb.
Så det blir hemmaplan över sommaren, ladda till hösten.
Men jag har blivit lovad sällskap ändå, dels av min kära syster och även av
en väldigt, väldigt kär vän från Skåne.
Kan ha lite att göra med mitt goda humör.

Igår var jag och hälsade på en gammal vän i hans lägenhet, som
snart ska tömmas för nya äventyr.
Tillsammans åkte vi ut och hälsade på lilla Cizzi.
Satt vid Roxen ett tag... var ett tag sen man badade där nu...

Till helgen blir det som sagt weekend med Gåsa.
Vi ska klä upp oss och vara fina, unna oss lite extra.
Can't wait !

Dagen idag bjuder på träff med Fia, dags att ta igen lite skvaller.
Min lilla Foppatoffel.
Sen ska man upp till chefen och kolla sommarens schema så att man kan planera
in lite "get aways". Oavsett vilket pass jag än har inplanerat ska jag byta bort det för att vara
ledig när Maria kommer hem igen.
Efter det lilla mötet är det dags att byta om och börja jobba. 13.30 - 21.00.

Dags att slänga sig i duschen.

0 kommentarer: