? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

torsdag 29 maj 2008

The rose

"Rosor växer inte i sågspån" - citat från en boeende på jobbet.
Ligger något i det där...
"Som man sår får man skörda"
Om jag sår i sågspån kanske jag aldrig får mig en ros ?

På tal om att så, på jobbet är det plantering som gäller.
Utöver de vanliga sysslorna alltså.
Skönt med lite variation faktiskt.
Det sköna med den här avdelningen, gentemot mina andra 3 är att
i anslutning till avdelningen finns en utegård med gräs, utemöbler o blommor.
Så vi har suttit ute i solen ett bra tag med de boeende idag, mys.


Har så många tankar, funderingar och drömmar just nu.
Vissa dagar är lite tuffare än andra.

Ons - Tors - Fre - Lör - Sön
2 av 5 dagar klara

Tänker på dig fast du inte vill ha med mig att göra.
Undrar hur du klarar av allt just nu.
Önskar att jag hade kunnat vara där för dig.

1 kommentarer:

Anonym sa...

"Rosor växert inte på sågspån"? :D

Låter som allt är bra med dig :)

- Kim.