? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 5 januari 2009

5 januari

Orginell rubrik, right ?


Inser att det var otroligt länge sen det dök upp ngt nytt inlägg här.

Men eftersom jag har haft julledighet så har även bloggen fått vila.

Nu är jag tillbaka på jobbet, känns konstigt att erkänna men på något sätt har jag ändå saknat det. Och nu sitter jag heltid på Eon igen, grymt skönt även om jag saknar mitt vanliga bordssällskap.
Jul o nyår har varit riktigt bra.
Firade julen hemma med familjen och nyår med min kära pojkvän.

Mellandagarna har fyllts med shopping, grönebovistelse, besök hos båda föräldraparen och lite annat bus. Det har varit riktigt skönt måste jag säga.
Men nu är det dags att börja aktivera oss lite igen.
Så Andy o jag var och bowlade med Jesper och Tanya i lördags.
Provade Strandgatans bowlingbanor, lite korta och trånga men helt magiska på samma gång.
Jag lyckades nämligen med en hel del strikes o spärrar. Och Andreas o jag tog hem partävlingen.
Dock måste jag erkänna mig besegrad när det gällde den per person...

Ikväll blir det förhoppningsvis innebandy om vi får tag i biljetter.
Imorgon kanske det blir plask o lek i simhallen eller lite biljard.
Och imorgon kväll får jag besök av foppatoffeln, me like.
Till helgen känns det som att det är dags för utgång.
Många planer och idéer.


1 kommentarer:

Nica Hansson sa...

Vilken röv till bakgrund flicka lilla!